Onze school

Vooruitstrevend onderwijs

Een school kies je niet zomaar. Als ouder wil je dat uit je kind gehaald wordt wat er in zit. Als kind wil je met plezier naar een school gaan, waar je talenten worden gezien. Ouders willen onderwijs van hoge kwaliteit en kinderen verdienen dit. Onze school biedt uw kind vernieuwend en uitdagend onderwijs, ondersteund door de meest nieuwe media (laptops en iPads). We zijn een moderne, openbare school. In kleine klassen ontwikkelt uw kind zich met plezier: uw zoon of dochter wordt zelfstandig, zelfverzekerd en door het uitdagende en afwisselende onderwijs blijft leerstof beter hangen. Na groep 8 maakt hij of zij goed voorbereid de overstap naar het voortgezet onderwijs.

Ons team is getraind in het toepassen van de digitale lesmethodes. PC’s, laptops, smartborden en iPads worden samen met de leerlingen intensief gebruikt. Dit maakt ons onderwijs niet alleen uitdagender, het is ook mogelijk om snel in te spelen op de leerbehoeften van uw kind. Ieder kind leert nu eenmaal op zijn of haar eigen manier.

Wilt u meer weten over ons onderwijs? Op deze pagina vindt u informatie over onze schoolresultaten (onderwijsinspectie). Op de pagina ‘Onze ouders’ vindt u de resultaten van ons oudertevredenheidsonderzoek. Wilt u een kijkje nemen op onze school? Neemt u dan contact met ons op. U bent van harte welkom.

Namens het team,

Feya van Dreumel